söndag 25 oktober 2009

Igår kväll/natt hade jag min trevligaste kväll på mycket mycket länge. Hade totalt glömt bort hur underbart mysigt det är att bara sitta i varsin soffa med goda vänner, frossa kex och ost, chips och dipp, färsk ananas och vindruvor. Och bara Babbla om allt och inget, skratta ihop och bara mysa av mörkret och en massa tända ljus. Det är lycka och livskvalite det. Trots att klockan blev senare än vad min gravida kropp är van vid så känns batterierna helt överladdade, jag känner mig pigg och glad, så nu känns det som att jag nog orkar "släpa" omkring på Magen nån vecka till. =) För Liten därinne verkar inte ha några storslagna planer på att komma ut inom det närmaste iaf, den trivs nog alldeles förträffligt därinne som det verkar.

2 kommentarer:

Jessi sa...

Det hjälpte inte med ananas alltså? ;) Nu får allt Liten komma snart, vi börjar ju bli nyfikna ju... :)
Kram!

Sofia sa...

Klart jag bad den ju vänta tills jag kommer hem, så räkna med nästa fredag =) puss på er