onsdag 21 oktober 2009

Har duschat och ska nu ta och krypa ner i sängen lite och försöka ta igen Några timmars sömn iaf. Blev inte många kvalitets-sov-timmar inatt inte... Efter ett samtal om livets upp och nergångar så började det göra ont. Efter att ha varit lugnt från sammandragningar i över 1 vecka så började det mola rejält i "mensvärks-regionerna" och inte slutade det heller och just i detta nu så gör det fortfarande ont. När jag väl lyckades somna inatt så vaknade jag av onda sammandragningar och smått panik, då jag tydligen slutar att andas i sömnen när det gör ont. Väntar på att dimman ska lätta oxå så jag och vovven kan ge oss ut på en liten "powerwalk". =)

Får se vad som händer om inte annat så har jag lite backup-planer i eftermiddag.

2 kommentarer:

mallan sa...

OMG....det är bara 5 små dagar kvar nu raring!!!!
Vad vi ska fira när mini kommit ut å allt ska vara bra...*längtar*
Tänker på dig varje dag å håller tummarna för att det ÄNTLIGEN är din tur att vara lycklig..RIKTIGT J**LA LYCKLIG!!!
LOVE

Hanna sa...

hej!

har följt din blogg ett tag, och jag tycker att du verkar vara en så otroligt stark människa.
kan inte förstå hur man kan gå igenom att förlora ett barn, har inga själv.
men du verkar vara så otroligt stark.
läste ditt senaste inlägg, hoppas att det är liten som har bestämt sig för att komma till världen och ge sina föräldrar lite lugn och ro i själen.även om du kanske inte kommer att kunna slappna av helt.
tänker på er nästan varje dag.
stora styrke kramar Hanna