onsdag 14 oktober 2009

Det är inte längre frågan om Månader eller Veckor utan snarare dagar, kanske timmar. Nu kan Liten komma när som helst, det är fritt fram och jag har fullkomlig Panik.... Hur ska jag överleva denna sista väntan!?? Det är ren och skär pina, jag vill ha SVAR NUUUU!!! Finaste Lena ringde igår kväll och vi hade ett långt samtal, det är så skönt med henne för hon "förstår" och ber mig inte att lugna ner mig eller "lovar" att allt ska bli bra utan hon säger att jag är helt Normal. Och hon om någon borde ju veta, hon har varit Barnmorska i många år, förlöst tusentals Bebisar och tagit hand om och förlöst föräldrar vars barn inte längre finns.

Jag vill ju att allt ska bli så naturligt som möjligt, men mina tidigare erfarenheter säger mig att jag ju faktiskt inte är så bra på att föda barn, så just i detta nu känns en planerad igångsättning som en otroligt lugnande plan. Ska till min Barnmorska i eftermiddag, ska höra lite med henne.

1 kommentar:

magggan sa...

Jag håller tummarna för er!!! Kram