måndag 18 maj 2009

Tjuvkik.

Nu var det ett tag sen jag skrev, men det finns inte så mycket att skriva. Fast idag har varit en trevlig dag.

Idag fick jag äran att "tjuvkika" på kusins Bäbbe i magen. Det är hennes tredje barn och hon kände att hon verkligen ville veta kön, så imorse begav vi oss mot Göteborg. Vi åkte tidigare än vi behövde och tog svängen förbi gemensam BlondinKusin på hennes jobb i Slottskogen. Där avnjöt vi förmodligen Sveriges största räkmacka och en kladdig kladdkaka med vispgrädde.

Ultraljudet var inte direkt som jag tänkt mig. En mindre trevlig kvinna som letade kön på en suddig tvskärm. Kusin är ju i v25 så man ser ju bara kroppsdelar, ingen "hel" Bäbis liksom. Det var en envis en men "Ultraljudsproffset" aka Moi såg Tidigt vad det är för en filur som gömmer sig därinne.

Visst blev jag själv sugen på att veta, men inte tillräckligt sugen för att åka till Gbg och betala 500 spänn för att titta på en suddig tvskärm i 10 minuter. Så jag kommer stirra mig blind mellan benen på min Liten på Ultraljudet nästa vecka.

1 kommentar:

Malin F sa...

Kan rekommendera dig att åka till Tittut kliniken i Sthlm om du vill veta kön. Jättefina bilder fick vi där med Vide. Kram!