tisdag 19 maj 2009

Geisha gör susen.

Igår kväll kom jag till insikt med att det inte bara är jag som gillar Geishachoklad.
Liten blev som tokig i magen när jag satt här i godan ro och mumsade. Man blir så löjligt lycklig att det nästan är Barnsligt.

Ett tag så trodde jag att det skulle bli rätt så lätt att vara Gravid igen trots allt. Men nu när Liten börjar röra på sig så flyttas jag bakåt i tiden och får ibland påminna mig om att det inte är Ebba utan en ny liten Bäbis i magen. Fast redan nu så känner jag så stor skillnad från "Ebba-magen". Den här lille sparkar redan ganska rejält, storasyster "kickade" aldrig utan "smekte" bara magen långsamt från insidan. Hon hade ingen styrka, var så liten och hade en massa massa Fostervatten som tog emot.
Min lilla Älskade Gullunge.

1 kommentar:

Malin F sa...

Å så underbart! Jag blir tårögd.. vad mysigt när liten sparkar... Stor Kram!