fredag 22 maj 2009

Får skylla mig själv....

Har så OTROLIGT JÄVLA ONT i min Kropp.. Men jag antar att jag har mig själv att skylla. För er som inte vet så har vi 2 STORA MonsterHundar med ännu mera PÄLS. Liston, den minsta av dem två men ändå cirka 50-60 kilo tung brukar vi raka varje år i Maj för att han ska kunna njuta mer av sommaren och inte bara ligga och flämta i skuggan. Han fullkomligt Älskar att bli av med sin heltäckande Termooverall och ligger villigt still mestadels av tiden. I år fick jag äran att genomföra arbetet... Så i nätta cirka 2 Timmar satt jag på huk och knä med en trimmer i högra handen... AJAJAJAJAJ, säger jag bara, Träningsvärken i Lår, Rumpa och Högerarm är inte av denna värld. Men det kommer väl garanterat gå över tills jag gifter Mig...

Annars rullar livet på i behagligt tempo. Räknar ner till UltraLjud på Onsdag, är inte så värst nervös inför det (än iaf), har ju redan sett Liten 2 ggr, lyssnat på Hjärtljuden 1 gång och känner ju dagligen av små "Hej" inne i Magen.

4 kommentarer:

Brinkan sa...

Ska ni gifta er??
ska berätta en sak för dig på tis.. :P

Jessi sa...

Aj, aj...fast vovven är nöjd antar jag? :)
Jag har träningvärk i armarna efter sågandet häromda'n, inget man gör dagligen direkt men man får väl skylla sig själv som sagt.
Mysigt med lite hälsningar inifrån magen va?
Sköt om dej, kram.

lilla angelyne sa...

Ojajojaj, det låter inte bekvämt!
Hoppas det ger med sig snart.=)

Lycka till på UL, hoppas att nervositeten håller sig på avstånd och att ni kan få njuta av lugn.

Kram
Sandra

Sandra sa...

Shit vilket jobb, har ju som sagt sett Liston och han har ju en hel de päls =)
Förstår att du väntar på ultraljudet, spännande kan jag tro.
Men allt ser ju bra ut, och det är skönt !!
God natt