onsdag 27 maj 2009

Nice Day!!





En skräckinjagande dag förvandlades till en av mitt livs Bästa. Liten verkar vara en frisk och hel Bebis so far. Och dessutom en liten sötnos. =O)








Vi var ju självklart tvungna att ta en sväng förbi lilla Ebba och berätta den glada Nyheten. Jag är helt övertygad om att hon redan visste.. Min lilla Ängel har nog ett finger med i spelet, jag vill gärna tro det iaf.








En Randig Mamma med Liten i Magen.


Unnade mig/oss en ny Kamera så nu kanske det kan bli lite bilder i fortsättningen.














12 kommentarer:

Jessi sa...

Blir så glad för din skull!! :))

Sofia sa...

Men titta!! Lika fascinerande varje gång man ser en ul-bild!! Verkligen en sötnos :)
Måste säga att du ser oxå himla bra ut på bilden hos Ebba!
Skönt att allt ser bra ut nu.
Kramar.

lilla angelyne sa...

Då vet jag att de kommer fram iaf och att det inte är jag som gör något fel;-)

Vilken underbar bild av sötnosen, skönt att det gick bra idag.
Och jättefin bild av dig hos lilla Ebba!

Sandra sa...

ååå va kul... =) en liten lillebror... och en sån fin mor klart att hon får fina barn.. ha en underbar kväll.. kraaam

Malin K sa...

Bebisen (han enligt mig) ser mycket nöjd ut! Förstår det med en sådan mamma ;-) Stor kram från mig!!

Malin F sa...

Jag är så glad för din/er skull så jag blir alldelens tårögd! Självklart har Ebba ett finger med i spelet...Kram!

Hanna sa...

söt mamma = söta barn du vet :)

Alexandra sa...

Jätte fina kort.. =) KRAMIZZAR

Sandra sa...

Åååå vad härligt, blir alldeles glad i hjärtat när jag läser ;)
Så glad för eran skull !!
Skoj med en ny kamera oxå, ser fram emot en massa bilder.
Du är så fin oxå, vacker !!
Kram & god natt

Annelie Odling sa...

Vad fin du är!!! Och dina barn är jättevackra, alla tre.
Stor kram!

Unknown sa...

vad glad jag blir för er skull!!!!

kom på efter att jag träffat dig på stan at de var klumpigt gjort av mig att fråga så som jag gjorde. men jag var ju så nyfiken. Jag ber om ursäkt i alla fall för de!
kram

Nadja sa...

Härligt att höra att det gick bra idag =)
Hoppas ni kan andas ut och njuta!!
Å du får vara en vacker glad gravid mamma <3
Många kramar