onsdag 2 september 2009

Har ingenting att skriva direkt, tiden går väldigt lååångsamt för tillfället med all rätt antar jag. Mycket minnen. För ett år sen bodde vi på Neonatalen och väntade på Provsvar. Den 9:e September åkte vi hem, den 10:e hade vi dop här hemma och den 11:e..... Ja den 11:e. Dagen då allt tog slut, eller började, hur man nu ska se på det.

Mitt underbara armband som en vän till Mamma gjort
när jag bär det så känner jag mig STOLT. Jag är en ÄnglaMamma
till en av de vackraste.
Så här fint var det hos lilla Hjärtat på Födelsedagen.


Stor och Liten Älskling håller på och fångar in Fabians dvärghöns.
Fabbe in Action.
Och här är nya fina hönshuset som Tony och Fabian byggt.






2 kommentarer:

elin sa...

jättefina kort! kan tänka mig att det är mycket minnen nu.. Tänker på dej lite extra dessa dagar! KRAMAR täng

Jessica sa...

Vilket fint armband!!!
Och vad fint det var hos Ebba på ett års-dagen =0)
Roligt för Fabian med egna små höns, ni ser ut att ha stor tomt.

Förstår verkligen att tiden känns som om den går sååå långsamt, jag känner precis likadant..
Kram