onsdag 16 september 2009

Det är så mycket tankar och funderingar i mitt liv just nu. Trötthet, spelar ingen roll hur mycket jag sover, sömnen lagras lixom inte... En fråga är utredd iaf, andningslarm kommer att inhandlas. Hur skulle jag kunna förlåta mig själv om Liten helt plötsligt skulle dö i sömnen??? Bilbarnstolen är oxå avklarad, så gott som iaf. Men sen finns det en massa frågor som inte går att reda ut... Dom kommer få ligga där och gnaga på mitt psyke i ett par veckor till. Finns ingen som kan ge svar, inte ens dom som så klämkäckt försöker. Jag kanske är otacksam men orden "det kommer gå bra" är inte tillräckligt för mig. Känns som ett hån ibland... Ingen kan veta, inte ens läkare, ALLT kan hända än.

När jag kommer hem hit med en Levande Frisk Liten, maten fungerar och andningslarmet är inkopplat då ska jag slappna av och njuta. Hoppas jag! Önskar jag!

2 kommentarer:

elin sa...

egentligen har jag inte så mkt att skriva eftersom jag aldrig kommer kunna förstå hur du känner, men när jag försöker tänka mig hur de känns så går det ändå inte förstå.. jag hoppas så innerligt att allt kommer gå bra!! ni är värda en frisk litet knyte!!
LOVE! pusskram täng

Sandra sa...

Jag tycker det strålade om dig när vi sågs förut ;)
Förstår att det är mycket som rör sig i huvudet, inte så konstigt... Skulle vilja säga att det kommer att gå toppen men det kan jag som sagt inte men jag känner på mig att det är eran tur nu, en frisk och välskapt bebbe som snart är redo att komma ut till stolta föräldrar och storasyskon ;)
Kram Kram