torsdag 17 september 2009

Inget ont som inte för nått gott med sig sägs det ju och faktiskt så är jag nog beredd att hålla med. Hur hemskt, fruktansvärt, orättvist, svart och sorgset det här året varit så skulle jag inte vilja vara utan det. Konstigt? Ja, kanske. Men ändå inte. Jag har vuxit som människa, stakat ut mål i livet och funnit vänner som jag aldrig mer vill vara utan och människor har även visat vad dom går för... En del av dem är Människor som jag för alltid kommer hålla på ett behörigt avstånd och en del är Människor som jag för alltid kommer vara oerhört tacksam gentemot och vårda ömt.

Hade inte allt det där hemska hänt så hade Liten i magen inte funnits nu. Fast det där är en jobbig tanke, djup och sorgsen. Jag vill ju lixom inte vara utan nått av mina barn. Fast hade Ebba fått leva hade jag inte varit Gravid nu och då hade vi aldrig haft Liten... Usch jag får rysningar när jag tänker på det där. Mina Älskade Små Ungar.

Imorgon är det dags för besök hos MVC igen, det börjar dra ihop sig.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej du!

Hoppas allt är bra med dig!! Jag kämpar på som fasen med matten den här terminen med, undrar om jag kommer klara det den här gången ;)

Tycker du verkar vara OOOOTROLIGT stark som människa och jag beundrar dig verkligen ska du veta! Jag ska inte skriva "det kommer gå bra" men jag hoppas och håller mina tummar och tår och tänker på dig och önskar all lycka!

Är inne här och läser och tänkte mest att det är på sin plats att nån gång ge en kommentar alla fall! :)

Sköt om dej!

Kramar / Hanna