torsdag 4 februari 2010

Det där utlovade snöovädret lyser fortfarande med sin frånvaro. Lite synd tycker jag nog.

Idag fyller bästaste Farfar år.
Grattis till Honom!!


Tänk så lyckligt lottad jag är som har en Mamma och Pappa, syskon, Farmor och Farfar, Mormor och Morfar, Moster, Morbror, Faster och deras respektive, en massa kusiner och fem söta kusinbarn. Sambo, barnen, hans Familj och en massa lovely Vänner. Alla pigga och friska och fortfarande inte så värst gamla i mina ögon. Så man har en rejäl "back-up" om det skulle behövas. Idag tänkte jag försöka ta mig en lååång dusch innan Fabian kommer hem, får se om jag får lov av Lilla Fröken Fräken här.... Sen blir det nog en tur ut till Farmor och Farfar, förhoppningsvis har hon en massa goda kakor att bjuda på. =) Så dagens bantning går förmodligen åt pipsvängen oxå.... Aj då!!!
Mamma Lillebror Moster Jag Lillebror

Ett samtal till kusin skulle sitta på sin plats oxå, men med varsin liten så vill det till att tajma perfekt...

Inga kommentarer: