onsdag 15 juli 2009

Ebba fick vi för att vi skulle lära oss om livet och bli bättre och godare människor. Trots sin alldeles för korta tid här hos oss så lärde hon mig mer om mig själv och livet än jag gjort i hela mitt liv. Älskade Lilla Dotter.

Och för var dag som går så börjar jag bli mer och mer övertygad om att lille "Kurt" i magen ska komma till oss och lära oss om tålamod och ge oss en hel del Motion på köpet.... För den här lille är GALEN!!! Kan sätta nått på att vi fått "Kurt" för våra synder och att vi kommer få springa benen av oss för det är ett rejält energiknippe som gömmer sig därinne... =O)

3 kommentarer:

maggan sa...

hihi!! underbart, Alma var likadan i magen, hon sparkade till och med runt i magen när jag hade krystväkar.... så henne har vi fått för alla våra synder...=) hoppas allt e fint!! kram kram

Jessi sa...

Eller oxå sparkar han av sig därinne i magen och blir en lugn och fin bebis när han kommer ut! Eller ja, fin blir han ju oavsett om han är lugn eller inte.
Hoppas ni mår bra allihop, kram.

Jessica sa...

Ville bara lämna ett avtryck och en kram.
Jessica