onsdag 29 april 2009

Den här jäkla huvudvärken gör mig snart GALEN!! Eller galnare kanske... Tänk om allt bara kunde vara problemfritt, för självklart kopplar jag ihop min huvudvärk med att allt inte står rätt till med Liten. Kanske att det är spänningshuvudvärk, undermedveten stress inför sjukhusbesöket på Tisdag och Måndag med för den delen. Är totalt livrädd för att Liten inte finns längre när Läkaren ska titta. Måtte Helgen gå fort.

Häromdagen sa en kär vän till mig (tyvärr minns jag inte vem utav er det var) "Tänk att du ska bli 3-barns Mamma" med ett stort leende. Jag tänkte rätta henne, men så slog det mig att jag faktiskt ska bli 3-Barns Mamma. Det är Stort!! Och att mina Vänner faktiskt ser mig som 3-Barns Mamma är ännu STÖRRE.

Nu ska jag tvinga mig själv att räkna några sidor Matte innan det är dags för lektion sen blir det solning resten av dagen. Borde städa, men vem har lust!!

Inga kommentarer: