måndag 27 april 2009

Samtal man INTE vill ha.

När man varit på Vårdcentralen och lämnat prover så vill man absolut INTE ha ett samtal från Barnmorskan för då vet man genast att allt inte står rätt till...

Och självklart fick jag det förut!!! Bara när hon presenterade sig så kände jag hur luften gick ur mig och tårarna började bränna. Proverna visade att mitt blodsocker var för högt och trots att jag fick Rubellavaccin efter att jag fått EBBA så var jag fortfarande INTE imun mot Röda Hund.

Jag blir så jäkla trött.

Så för tillfället så består mitt liv av en "blodsocker-utredning" på vårdcentralen om 1 vecka och inställd utlandsresa.... Röda Hund är ju väldigt ovanligt i Sverige men mer vanligt i utlandet.

F**N F**N F**N. Jag kan inte sluta att undra vad jag gjort för att inte förtjäna lite "enkelhet" i livet, jag vill oxå åka med den där RÄKMACKAN som så många gör och som alldeles för många tar för givet....

En massa Glädje fick jag idag ändå tack vare mina Lövely Brudar. Favorit-Charlotte är ju på snabbvisit och det gör mig extra glad. Vad hade jag gjort utan er mina FavvoFlickor.

Inga kommentarer: