lördag 6 juni 2009

Idag vaknade jag till att sambon körde motorsågen rakt genom väggen, bokstavligt talat. Så nu har vi ett megaluftintag i vårt vardagsrum och en jäkla massa sågspån överallt, IGEN!!
Ska visa bild sen tänkte jag men just nu är det bråttom.... Ikväll ska "tjockisen" ut på StadtsHotellet, förmodligen inte svänga dom lurviga men iaf äta gott. Fast man ska aldrig säga Aldrig!!

By the way, "Smille" är inget "Riktigt" Namn, utan Storebrors påhitt. Han tycker dock att det är självskrivet att bebisen i Magen SKA heta Smille, jag och sambon är väl inte lika övertygade.



Angelyne: Det går alla tiders, du hamnar nog garanterat på min när jag lär mig göra en..=O)

2 kommentarer:

Jessi sa...

Hmm...trevligt sätt att vakna på...;)
Hoppas du har kul ikväll! :)
Kram.

Hanna sa...

Smilla är ju annars väldigt fint om det blir en liten tös :) Det heter min brorsdotter!
Hoppas allt är bra med dig!
Hur har matten gått förresten?

Kramar